Gratulerer med dagen til oss

Det finnes en dag for det meste på daysoftheyear.com, og i dag er det bokelskeres dag. Jeg feirer dagen med å (forhåpentligvis) fullføre Sarah Jios "Fioler i mars".

Jeg drømmer om en skikkelig lesekrok, foreløpig er den litt hvor som helst og når som helst. Men favorittbøkene mine har vært de samme i flere år. Til tross for at jeg har lest dem flere ganger klarer jeg ikke å la være å gråte når jeg leser dem.

Hva er din all time favorite bok? Og hva leser du i dag?

Abelone

4 comments

  1. Avsluttet bind fire av Calendargirl som en venn var så snill å gi meg i går. Så blir det Undset, igjen 🙂
    Lesekrok er nødvendighetskrok. 🙂
    Klem 🙂

    Liker

    1. Hva syntes du om den serien? Jeg stoppet opp midtveis i bok tre. (Men jeg lurer veldig på om hun ender opp med en av mennene til slutt, vurderer å lese siste boka, men antar at jeg har gått glipp av noe mellom da…)

      Liker

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

