Gikk nesten glipp av det

Jeg hadde helt glemt det, men så foreslo jeg at vi skulle se supernytt. Og der fortalte de at i dag er det fetetirsdag, og da kan man spise masse, masse godt. Ikke rart jeg har vært sugen på sjokolade hele dagen! 

Men det er også dagen for å bli kvitt rester av mel, melk og egg – gjerne i form at pannekaker. Den tradisjonen har jeg virkelig fulgt i dag. Jeg hadde en melk som gikk ut på dato for en uke siden. Ikke noe å ha på frokostblandingen, men god nok for pannekaker. Det var visst nesten tomt for vanlig hvetemel, men jeg hadde heldigvis fibrahvetemel. Ungene lurte litt på hvorfor pannekakene var så grå, men de bekreftet det smakte helt vanlig, man ble bare veldig fort mett. Og det siste egget gikk også i røra. 

Men jeg har en 4-pakning med palmeoljeegg liggende i skuffen, jeg burde kanskje ta den også i dag? 
Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

