Hvem skal jeg være? 

Ikke egentlig et eksistensielt spørsmål denne gangen. Skjønne Frodith har invitert til karneval, og jeg har lagt hodet i bløtt for å finne det perfekte kostymet. Det er å mange muligheter!

Jeg kan for eksempel være

En punker med lysende hanekam?

Kanskje en ridder i skinnende rustning?

Slå et slag for likestilling og være branndame?

Kanskje en skummel sjørøver?

Eller en giftig sopp?

Jeg har definitivt håret for å være en skummel spiderwoman

Hulken kanskje? Eller «grønnhulk» som lillebror kaller han. Frykter at resten av kostymet kanskje er litt lite…

En rampenisse? Jula varer jo helt til påske…

Sheriff kanskje?

Eller kanskje noe helt annet?

I fjor (eller var det året før? Tiden går så fort!) var jeg invitert til karneval. En gjeng damer som treffes jevnlig, så det burde være veldig ufarlig å kle seg ut i det selskapet. Likevel var det bare halvparten som kledde seg ut. Selv er jeg ganske avslappet med tanke på å skulle kle meg ut (yeah right, avslappet er vel ikke ordet som beskriver det best når jeg sitter med symaskiner og mekker kostyme), men hvorfor er det en del voksne som synes det er så skummelt? 
Abelone

P.S. Hvis du er en leken voksen synes jeg du også skal hive deg med i karnevalsopptoget. Det lengste i blogglandia noen sinne? 

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

