Anbefalt lesing

20120828-131732.jpgDet er januar og tid for forsetter. Allerede nå har maset om sommerkroppen begynt. Her finner du en framgangsmåte som garantert gir deg bikinikropp i 2017!

Gjør man feil er det viktig å kunne si unnskyld. Vi er kanskje flere som burde framføre denne beklagelsen?

Nyttårsforsetter har et rykte på seg for å ikke bli gjennomført. Men disse 10 burde du faktisk ha. «Ikke noe tull, ikke noe klikkbait – bare ærlige, gode tips til greier du burde få gjort i 2017» sier forfatteren. Jeg har også en del å forbedre her.

Abelone

7 comments

  1. Jeg skal sjekke de etterpå, så spennende ut egentlig. Akkurat nå var jeg mest her inne for å se om det lå noen ballonger ute på bloggen 😀 he-he

    1. Bare hyggelig, gode tekster fortjener å bli lest. (Og dette er bare en av flere gode du har. Har lest hos deg en stund, men tror muligens ikke jeg har lagt igjen noen spor).

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

