Hvor treffsikker er en facebooktest egentlig?

Har du lurt på hvor treffsikre slike Facebook tester egentlig er? I starten av året tok jeg noen tester, en av dem kunne fortelle meg hva som skulle skje måned for måned. Tror du det stemte?

  Januar: Moro

Det var mye som var moro i januar (men ikke alt jeg vil dele i SoMe). Eksamensresultatet kom: A for Abelone! Det er gøy å gjøre det godt. 

Februar: Rekreasjon

I februar var vi på voksentur til London og barna dro på mormorferie. Jepp, det var ganske god rekreasjon.

 

  Mars: Ny bil

Vi fikk faktisk ny bil i mars. Her er Nurket og jeg. Det er min lille hemmelighet at jeg har «døpt» bilen Nurket.

 

April: Fritid

April var en fin måned. Ikke så mange røde dager, men vi utnyttet helgene. Vi gikk for eksempel  fra hytte til hytte i Oslomarka en helg. Når skjermen er borta, ja, da blir det jo faktisk litt mer fritid.

 
  Mai: suksess

Turen til København ble en stor suksess, (så stor faktisk at den måtte gjentas på høsten) og vi fikk tatt litt flere av severdighetene til Karsten og Petra.

 

Juni: Kjæledyr

Kjæledyr er det lite av hjemme hos oss. Alle mine forslag om å fange et ekorn eller skaffe oss en andunge har enda ikke ført fram. Bjørner i skogen var nok det nærmeste jeg kom kjæledyr. I juli fikk jeg fanget mange pokemons da, så denne var nok bare plassert på feil måned.

 

  Juli: Helgetur

Juli er feriemåneden, og så mange helgeturer ble det vel egentlig ikke da. Men vi snakket i alle fall om det i VG. Forøvrig hadde vi en fantastisk telt-til-hytte-til-hytte-til-hyttetur i Huldreheimen.
 

 August: Party

Party var vel å ta i, men bildene tyder på at vi hadde det litt gøy på oppussingsferie også.

 

  September: Drømmer

FNs mål på Gaustadtoppen er kanskje bare drømmer? Det var uansett en drøm å komme opp der.

 Oktober: Forandring

Jeg har bare så vidt begynt, det er mye igjen, men magisk rydding gjør en forskjell. Det skal også mer til for at jeg vil trekke noe inn i hus, så det har skjedd en forandring i hodet også.

 

November: Kaker

Kaker er ikke det første ordet jeg ville valgt for å beskrive november, men joda, jeg spiste kaker. Som disse kakene ei venninne bød på i Roma.

 Desember: Belønning

Jeg har hatt en fin adventstid. Vi har kost oss med snøfall, julebrus og pepperkaker. Vi har laget sju slag med godteri, og har kost oss med brettspill, bøker og filmer. En belønning? Nja… kanskje januar og desember hadde byttet stikkord?

2016 var et fint år. Jeg har ikke skrevet bok eller blitt millionær slik den ene spådde, men jeg har lagret noen tusen bilder på kamerarullen og enda fler i hodet.

Men tilbake til det innledende spørsmålet – er testene treffsikre? Vel, du må nok legge godviljen veldig godt til for å kunne si det. Så da er det kanskje like greit å droppe slike tester?

Abelone

P.S. Her finner du forresten facebook siden til bloggen.

2 comments

  1. Så morsom vinkling på årsoppsummrringen. Den måneden med ny bil var jammen det jeg var mest imponert over. Det kjøper man ikke hvert år. I alle fall ikke jeg

    Lik

  2. Nei, vi kjøper heller ikke bil hvert år. Da vi bestilte den ble det sagt at den skulle komme i april, så det var en gledelig overraskelse at den kom før – og det gjorde testen mer nøyaktig. Uansett må man legge godviljen til om man skal kunne si de er treffsikre da…

    Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

