Anbefalt lesing

Er du klar for helg? Den siste i advent. Det er jeg, og det er egentlig overraskende lite planer for helga. Vi skal hugge juletre, men jeg tror jeg har funnet ut at vi dropper å reise langt avgårde for å dra på karnevalet og heller bare drar ned på gården like nedenfor her. Kortreist, støtte til lokal bonde, bruker lite tid… jepp, det er bare fordeler der. Nå skal jeg selvsagt ikke uttale meg skråsikkert om kvaliteten på juletrærne, for jeg har jo ikke sett dem enda. Det er jo en viss fare for at plasttreet vår er jevnere og penere og drysser mindre, men nå har jeg drømt om å dra ut og hogge juletre i årevis, så… 

Hvis du har noen minutter som du ikke vet hva du skal bruke på nå i førjulstida så har jeg litt lett underholdning til deg her. Har snublet over noen interessante artikler som har blitt liggende på «dette burde jeg si noe om». Men nå bare deler jeg dem uten noe mer om og med. De er faktisk mer lettleste og underholdende enn jeg framstiller dem! 

Vi sier alle at vi er imot mobbing. Burde vi ikke vise det ved å akseptere at alle er forskjellige?

Er klimaendringene menneskeskapt, og er det egentlig så farlig med denne globale oppvarmingen? Dessuten, hvordan kan vi være sikre på at det de sier stemmer?

Kjemikalier omtales ofte som noe farlig, det er det naturlige som er bra. Men er det egentlig slik?

Ønsker deg en riktig god helg! 

Abelone

 

2 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

