Anbefalt lesing

Av og til snubler jeg over tekster som treffer meg, rører meg, får meg til å tenke, endrer synet mitt eller bare er veldig, veldig gode. 

Jef har ofte tenkt at jeg burde bli flinkere til å dele slike tekster. Jeg er ganske sikker på at dere også kommer til å like den! En flott sammenlikning av livet og en skogstur – og hvordan man håndterer motgang. 

sitat Å vandre gjennom livets kratt og få en og annen gren i fleisen tror jeg er ganske vanlig og tom litt sunt, det er hva jeg velger å gjøre med de slagene som er avgjørende. 
Tone  – danser i regnet

Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

