Farlig inspirasjon

Jeg har mange venninner som har begynt å trene en del – og de deler mye av det på Facebook. I en ikke så veldig fjern fortid var jeg også ganske aktiv selv, men jeg legger selvsagt all skyld på de sporty statusene til mine venner. De praktisk talt dyttet meg over dørstokken hylende og sparkende. Jeg kjøpte nye tursko i helga (her skylder jeg på dårlig påvirkning fra Instagram!), og jeg må jo gå dem inn før jeg legger ut på langtur i sommer. I alle fall, Turboprinsen var på besøk hos en kompis, og jeg hadde avtalt at jeg skulle plukke opp han opp. Fant ut at jeg kunne bruke det som unnskyldning for å gå en tur i skogen rett bak huset her. Så kanskje jeg ville føle meg like sporty som mine venner?

Det begynte godt, men jeg fulgte ikke mitt eget råd om å alltid ha med kart. Jeg skulle jo bare i skogen rett bak her, det er ikke mulig å gå seg bort der liksom. Men det ble etterhvert klart at det måtte jeg ha gjort. Avtalt tid nærmet seg, og jeg hadde ingen anelse om hvor jeg befant meg. På et tidspunkt gikk jeg forbi en gapahuk som liknet mistenkelig på gapahuken til barnehagen, men den ligger i en helt annen retning enn jeg gikk… I alle fall en annen retning enn jeg hadde tenkt å gå. Tror jeg lar snapstoryen snakke for seg selv.


Abelone

P.S. Gå ikke glipp av neste tur med forviklinger! Følg meg på facebook og snapchat.

 

 

hits

6 comments

    1. Trening var egentlig ikke målet med denne turen, mer faktisk å bli komfortabel med å gå alene i skogen (hvis man kan kalle det lille feltet bak huset mitt en skog), er faktisk litt pysete der. God unnskyldning å bruke for å komme seg ut at jeg skulle hente guttungen, han er jo i stand til å gå hjem selv… Enig i at det er herlig å komme hjem og slappe av etterpå! 🙂

      Liker

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

