La oss feire! I dag er det «Rocky road day»

Jeg innser at jeg ikke bare kan slenge ut av meg at jeg ønsker å innføre masse nye matdager i Norge uten å følge opp med noen oppskrifter. I dag er Rocky road day, og her har du 10 oppskrifter som i alle fall jeg synes ser fristende ut. Skal innrømme at jeg ikke har forsøkt noen av dem (enda), så jeg kan ikke gå god for dem. Det eneste jeg har å utsette på denne dagen er tidspunktet for feiring. Det er meldt varmt i dag, og varme og sjokolade er en dårlig kombinasjon. Heldigvis er det en is på lista også! 

Dagens utfordring: Del din favoritt rocky road oppskrift (og legg igjen link i kommentarfeltet)! 

Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

