10 matdager i juni som burde vært internasjonale

Tror ikke jeg har gitt deg utnyttige fakta om alle måneder enda, men juni har jeg gjort.  Jeg kunne selvsagt tatt en kjapp en og reblogget den. Men er jeg kjent for å gjøre ting lettvint? Neppe. Så det må bli en vri. Denne måneden presenterer jeg 10 amerikanske matdager (som feires i juni) jeg synes vi også burde feire!  

Juni – sommeren er her enten vi har fått bikinikropp eller ikke. Selv trives jeg best i skyggen med en god bok. Når diskusjonen om #hjemmesommer snart kommer til å dukke opp vil jeg gjerne minne om at det finnes mange opplevelser i nærmiljøet.

  • 2. Rocky road day
  • 5. Ketchup dagen 
  • 6. Pepperkakedagen (gingerbread). 
  • 7. Sjokoladeisdagen
  • 9. Jordbær-rabarbrapai
  • 13. Cupcake lover’s day
  • 16. Fudgedagen
  • 18. Piknikdagen
  • 22. Løkringdagen
  • 26. Sjokoladepudding

Er du med?

 
Abelone
P.S. Hvis du ønsker deg enda flere matdager kan du ta en kikk her

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

