Et bilde sier mer en tusen ord

Jeg er sikker på at du har hørt uttrykket over før. Og det er noe i det. Men med dagens filter og hashtag er det kanskje ikke sikkert at de tusen ordene er sanne? Vi vet ikke hva som er utenfor kanten av bildet, og det finnes ikke noen regler mot litt bilderedigering i privat sammenheng.  

Snublet over denne videoen, og synes den forteller godt at man ikke skal stole på alt man ser i sosiale medier. 

Man vet aldri hva som skjuler seg bak fasaden. De fleste hjem og familier har sine hemmeligheter. Ingen kan være 100% hele tiden, hvis vi bare klarer å huske det, kanskje vi også kan redusere kravene til oss selv? 

Abelone

One comment

  1. Denne videoen, og innlegget, blir repostet av meg i morgen.

    Jeg lo, skammelig høyt, men tenker at jeg som blogger ikke alltid viser alt. For det er ikke alt som skal eller bør deles. Men jeg juger ikke, jeg dekker ikke over, en viss forskjell eller hva sier du?

    Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

