Kaffe atlas! 

Det er rart med det, man leser det man tror det står… Da jeg i dag morges sjekket epost fikk jeg reklame for en merkelig bok: kaffe atlas. Og ikke bare det, den var på tilbud, kun i dag. Selvsagt ble nysgjerrigheten vekket, og jeg klikket meg inn. Den så litt annerledes ut enn jeg trodde…

kaffe

Når du leser kaffe istedenfor klaffe har du kanskje fått for lite kaffe? 

Så nå vet du det, hvis du har planer om å lage kaffeatlas har du i alle fall en potensiell kjøper. Men bare om den er på tilbud kun i dag! 

Abelone

6 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

