Du lurer ikke meg! 

Facebook flommer over med sunn start 1.april. Sukkerfri april, 10 mil i april, livsstilsendring på 100 dager osv osv…. 

Heldigvis vet jeg godt at dagen i dag ikke er til å stole på! Man kan ikke tro på noe av det man leser i dag. Aprilspøken dukker opp over alt, og nå fyller den opp facebookfeeden min med slike sunne arrangementer. Men jeg lar meg ikke lure! 

Påska er knapt ferdig, selv om jeg ikke hamstret  mye har jeg rester. Rester jeg har sett fram til å nyte etter at ungene har lagt seg i kveld (Ja, for det er helg i tre dager for voksne vel?). Fjernkontrollen, godteriposen og jeg har en date i kveld. Også kommer disse sunnhetsgreiene opp på facebook. Heldigvis lar jeg meg ikke lure til å kaste ut godteriet og begynne et nytt og bedre liv! 

Jaså, du hadde tenkt å lure meg og få meg til å kaste ut restene etter påske? Heldigvis er jeg ikke så lettlurt!

Abelone

14 comments

      1. Plantar facitt (betennelse i senefestet under den ene foten). Det går som regel over av seg selv etter en stund. Må bare ikke belaste foten for mye og ta tiden til hjelp. Det har jeg gjort i over tre år nå… Er stadig optimist og tror at nå snart blir det bra. For det skal jo bare ta 1-2 kanskje 3 år. Men skal jeg tro google er jeg ganske heldig, er noen som må sitte med foten høyt hele tiden.

        Likt av 1 person

      2. Har flere gode dager nå enn før, så regner med det. Så er det bare å begrense seg da. Nå som jeg har vært inaktiv så lenge er jeg veldig ivrig etter å komme i gang med trening igjen. Gikk til jobb i går, får igjen for det i dag.

        Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

