Selvoppfyllende profetier

Jeg viste dere en månedsoversikt over hva jeg kunne forvente at hver måned 2016 skulle bringe, men jeg tok også en test som jeg ikke viste fram. På meaww.com fant jeg en liste 5 punkter om hva som skulle hende i år.

For to dager siden oppfylte jeg første punkt på lista! Phev…. jeg har kjøpt drømmebilen! Har snakket om den lenge, og nå er den endelig min. (Eller i april da i følge forhanderen, så den andre profetien var ikke helt på bærtur).

Jeg var nylig på seminar hvor Jon Gandal sa noe slikt som at når han hadde bestemt seg for noe, så falt brikkene på plass, da kom mulighetene til han. Men man måtte «ta det første steget», altså bestemme seg for noe. Selv tror jeg at man må gjøre en innsats for at ting skal skje. Man må bestemme seg for det. Ha tro på at det er mulig. Hvorvidt alt på denne lista kommer til å skje… nåja. De to siste årene har jeg faktisk besøkt 3 nye land. Jeg visste ikke på denne tiden av året verken i fjor eller året før at jeg kom til å gjøre det, så kanskje? Men å komme i kontakt med en gammel venn igjen. Ja, det er mulig! Hvis det er slik at brikkene faller på plass av seg selv, da finner jeg vel snart ut hvem denne vennen er! Jeg gleder meg! 🙂

Abelone

 

 

2 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

