20-15 i 2015

20140425-132551.jpgÅret nærmer seg slutten, og det er på tide å ta et tilbakeblikk. I år er det Topp15 i 2015 som herjer i blogglandia. Jeg kan si mye om de mest leste innleggene, men jeg vil heller ta en liten vri; Jeg vil heller vise fram 20 til 15 på mest leste innlegg 2015.

20. Men jeg merker ikke lenger
19. 39 aktiviteter under 50 kr (og 1 over)
18. Tøff kake til tøffe gutter
17. Lag ditt eget spill: Svarteper
16. Flere billige aktiviteter
15. Påskeegg for voksne

Av de 20 mest leste innleggene mine, er det bare ett som er laget i år. Sier kanskje noe om publiseringshastigheten min for tiden? Eller kanskje det sier mer om at jeg ikke er helt sikker på retningen jeg vil gå?

Abelone

 

P.S. Tenkte forresten å tipse om at Dagbokappen Day One ligger i en begrenset periode til redusert pris (9 kr) på appstore. Ser av søkene at det er mange som leter etter en god dagbokapp, og dette er den jeg liker best.

 

 

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

