100 dager

Nissen kuler’n enda, men det nærmer seg!

Visste du at det er nøyaktig 100 dager igjen til jul? Bare nevner det…!

Det hadde ikke vært like morsomt å nevne det dersom ikke noen reagerte… For det er alltid noen som sluker agnet og synes det er alt for mye julemas.

Selv er jeg litt skremt i år, for før den tid skal jeg ta noen studiepoeng på si, og jeg har absolutt ikke kommet langt i pensum enda. Nå vel, jul blir det uansett om jeg har sendt julekort og stekt ribbe eller ei.

Gleder du deg til jul? Eller er det for tidlig å spørre?

Abelone

3 comments

  1. For tidlig! Men må innrømme jeg har allerede begynt å planlegge hvem jeg kan slutte å kjøpe julegaver til! Blir vel mye unødig under julegranen generelt synes jeg! Så jeg kommer nok til å inngå gavefri-pakt med så mange som mulig i år! Kanskje sende et hyggelig kort istedenfor!? Lykke til med studiene!

    1. Gavefripakt er en god ide! De siste årene har jeg vært ute og spist med en del venninner istedenfor julegaver, veldig greit det. Blir alt for mange ting under treet og mange ting man ikke egentlig trenger.

      I år vurderer jeg også å forskuttere julegaver og kort til flyktninghjelpen. Usikker på om alle mottakere setter like stor pris på det da…

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

