Påskens leseliste

Jeg elsker min kindle, og jeg leser ganske mye, så jeg innbiller meg at den er bra for miljøet. Men jeg kan ikke huske at jeg hadde like stort problem med at jeg kjøpte bøker som jeg ikke fikk lest før jeg kjøpte en kindle. Leselista mi blir bare lenger og lenger. Jeg har satt meg et hårete mål om å lese 50 bøker i løpet av 2015. Goodreads påstår jeg henger etter. Det gjenstår å se hvor mye jeg får lest i løpet av påska. Men de neste fem bøkene er bøker jeg gleder meg til å lese, så jeg regner med de blir slukt.

Hva leser du for tiden?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

