Dere ba om det! 

Supergirl flyr så fort at bildet blir uskarpt!

Da jeg snakket om at jeg skulle på karneval, og lurte litt på hva jeg skulle være, ble det ytret ønske om bilder. Fikk det desverre litt for travelt til å ha en lang fotoshoot før jeg gikk. Så dere må nok nøye dere med disse uskarpe bildene.

Valget falt på Supergirl. Må innrømme at jeg ikke egentlig kjenner noe særlig til supergirl, men ei jente som har superkrefter må vel være bra?

Kappe hadde jeg allerede i ungenes ukledningstøy. Genser hadde jeg også, riktignok måtte jeg ta den på bakfram for å ikke vise pynten. Skjørtet er sydd av en rød gardin kjøpt på salg (tydeligvis en julerest de skulle bli kvitt) og beltet er laget av en spisebrikke. Skiltet er printet ut og festet med sikkerhetsnåler. Og hansken er tyvlånt av en av ungene. Fant forøvrig bare en… Også røde strøper selvsagt. Hadde jeg skulle vært på et stort festlokale hadde jeg laget hull i hælen og gått på høye sko. Men vi skulle bare være hjemme hos ei, så jeg trengte ikke å ta den helt ut. 🙂

Her er bildet som jeg baserte mitt kostyme på. Og her er jeg – ei super jente!

Og hvis du synes jeg har det rotete på kjøkkenet, så er det helt riktig…!

Superselfie av ei super jente

Abelone

3 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

