Sommerens leseliste

20140703-121322-44002164.jpg

Når jeg har blitt gammel og grå, da skal jeg ligge hengekøya å lese bok!

«Mamma, når skal du ligge hengekøya og lese bok?» spør lillebror fra baksetet. Jeg har kjøpt hengekøyestativ (har ikke trær som er høye nok i hagen enda), og jeg har nok i den forbindelse sagt noe sånt. Fikk den endelig opp i går, og det kan passe bra, det, for lese/ønskelista mi har blitt lang. Men så spørs det da, om det blir min tur til å bruke hengekøya noen gang. Så langt har det ikke blitt min tur til å ligge der…

Her er min leseliste for sommeren, hva skal du lese i sommer?

Somrenes bok
av Emylia Hall og Per Kristian Gudmundsen
Ta vare på mamma
av Kyung-sook Shin
Sjalet fra kashmir
av Rose Thomas
The boy that never was
av Karen Perry
Never Google Heartbreak
av Emma Garcia
Before We Met
av Lucie Whitehouse
The Rosie Project
av Graeme Simsion
The Husband’s Secret
av Liane Moriarty
Don’t Want to Miss a Thing
av Jill Mansell
To the Moon and Back
av Jill Mansell
Shopaholic to the Stars
av Sophie Kinsella
Nr 7 i shopaholic-serien. Egentlig blir jeg litt stresset av shopaholic-Rebecca, så kanskje jeg burde vente med den?
What Alice Forgot
av Liane Moriarty
En hevner i prada
av Lauren Weisberger
En djevel i prada
av Lauren Weisberger
for jeg husker jo bare sånn delvis hva som skjedde i forrige bok…
The Book Thief
av Markus Zusak
Eeny Meeny
av M.J. Arlidge
The Crossfire Series
av Sylvia Day

 

Abelone

 

5 comments

  1. Flott design du har skiftet til!

    Jeg har lest Boktyven og Ta vare på mamma. Likte veldig godt Boktyven. Jeg fikk ikke helt tak på fortellerstilen til mammaboka.

    Ønsker deg en god lesesommer i hengekøya!

    Lik

    1. Takk for det, er vanskelig å velge design, men tror jeg har funnet den rette nå (i alle fall for øyeblikket). Gleder meg til å ta fatt på boktyven, kan i alle fall ikke se filmen før jeg har lest boka! (Men da blir jeg som regel skuffet).

      God sommer til deg og dine!

      Lik

  2. Hjelp! Det var flere bøker på en sommer enn jeg har lest de siste ti årene! Men takk for tips 🙂 Og jeg må le litt av de lego-bildene dine; de når stadig nye høyder

    Lik

    1. Det er en litt langt leseliste, er i tvil om jeg kommer helt gjennom før sommeren er ferdig. Det var noen år jeg ikke leste bøker, men etter at jeg gikk over til digitalt, har det plutselig tatt seg opp veldig. Driver å studerer litt på siden, og anbefalingen der var å lese pensum istedenfor vanlige bøker. Yeah right!

      Koselig å høre du liker legobildene mine, jeg har en hel haug med ideer til flere 🙂
      Fortsatt god sommer!

      Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

