Sommerens bøtte-liste

Går sommeren alt for fort? Det gjør den her også. Hvert år tenker jeg «det hadde vært morsomt å gjøre». Men når høsten setter inn med sine stormer, så var det jammen ikke gjort så mye likevel. I alle fall av de tingene. Så hvordan unngår man det? Lager en bucketlist selvsagt! Da jeg lagde lista mi, oppdaget jeg at det egentlig var veldig få ting som kostet noe særlig, og da tenkte jeg, hvorfor ikke kaste den ut der. Det gjenstår fremdeles å se om vi får gjort alt som står på lista da!

sommer

Lager du sommerlig bucketlists? Hva er egentlig et godt ord for bucketlist på norsk?

Abelone

3 comments

  1. For ei aldeles nydelig liste! Jeg ble helt salig, og satt og drømte meg bort sammen med deg! :):) Sånn fikk jeg også lyst til å skrive. Alt jeg har tenkt har vært «jeg vil så gjerne få til ei lavvoovernatting». Den er i boks, men jeg kunne tenkt meg til noen flere før fødselen, altså 🙂 Håper sommeren deres blir fin! Det ser jo lovende ut 🙂

    1. Så koselig å høre at du ble inspirert, var akkurat det jeg håpet på å oppnå (i tillegg til å få ut fingeren å få gjort alt vi har lyst til da). Flere av ønskene kommer fra barna, hvor jeg har svart «det kan vi sikkert gjøre en gang». Greit å holde løftene. Ser forresten at «lage milkshake og drikke den med hvert sitt sugerør fra samme glass» har falt ut, det var også et ønske.

      Synes du er sprek som overnatter ute i såpass gravid tilstand! God sommer til dere også!

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

