En godbit etter mitt hjerte

20140403-194645.jpgJeg husker ikke hvor jeg kom over oppskriften på yoghurtis, men jeg tenkte umiddelbart at dette var da virkelig latterlig enkelt. Så jeg kjøpte frosne skogsbær samme dag, men det var først i kveld jeg fikk laget det.

En pakke frosne bær, to (posjonsbeger jordbær)yoghurt og en stavmikser er alt som skal til. Den originale oppskriften sa også melis, men jeg følte ikke det var nødvendig. Så jeg vil vel si at man bør smake det til. 3 av 4 liker denne isen! (Men turboprinsen liker ikke skogsbæryoghurt, så det var vel ikke egentlig overraskende at denne ikke falt i smak. Skal prøve med annen smak en annen gang. Vaniljeyoghurt med bringebær og sjokoladebiter kanskje?

Abelone

P.S. Beklager dårlig bilde. Så ikke før etterpå at bildet ble uskarpt, og da var isen spist opp 😉

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

