Å skitt! 4000 skal hjem til meg????

En morgen jeg satt litt i ørska og snek meg til en tur innom facebook mens jeg spiste frokost, hadde jeg fått en invitasjon ti earth hour. Jeg bruker jo å delta, så jeg trykket umiddelbart ja. Sekundet etterpå holdt jeg på å sprute frokostblanding over hele bordet. Over 4000 skal komme hjem til meg??? Tok et par sekunder før jeg kom på at det ikke var akkurat sånn earth hour fungerer (jeg håper i alle fall det, for i skrivende stund er det over 35 000 som skal være med).
20140328-113437.jpg

Selvsagt spiller ikke den timen noen rolle i klimaregnskapet. Men det har med bevisstgjøring å gjøre. Og dessuten er det da ganske koselig å ta en timeout fra TV og internett en lørdagskveld.

Med ønske om en riktig god helg med denne kransekakevitsen!
20140328-143346.jpg

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

