Love is in the air

I alle fall om man skal tro facebook og nettet. Jeg tenker på den som en amerikansk skikk, en som er mye koseligere enn halloween, men det er faktisk mye eldre enn det. Handelsstanden har gjort sitt for å gjøre den mer populær, og jeg har inntrykk av at fler og fler faktisk feirer den her også. Hos oss forsvinner den litt i bursdager, morsdag, fastelavn og vinterferie.

Men siden jeg har fått en sang på hjernen og lekt meg med lego og refrengen, så kan jeg jo «feiren» den her inne med det. Veldig kjærlighetssang er den kanskje ikke.  Vet du hvilken sang linjene kommer fra?

coffee

She makes him coffee in the morning

rain

They share umbrellas in the rain

nowarning

He kisses her without a warning

Også skulle jeg hatt med «I bet he’ll marry her some day» som er siste linja i refrenget, men jeg har ikke brudeparlego – en klar mangel i «samlingen»!

Ha en fin valentinsdag – med eller uten romantikk!

Abelone

2 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

