Drømmegulv for gutta

Da vi begynte å snakke om å pusse opp rommet til lillebror fikk jeg en ide om at det måtte da være mulig å ha bilbanegulv. Om ikke annet måtte det da være mulig å tegne sitt eget gulvbelegg. Akkurat det siste har jeg ikke funnet, og utallige googlesøk hjalp meg ikke til å finne bilbanegulvbelegg. Jeg skal ikke bli noen interiørblogger, egner meg dårlig til det. Men vil bare skryte litt av gulvbelegget i fall noen er ute i samme ærend som meg en vakker dag og trenger hjelp av Google.

bilbane gulvbelegg fra musum-as.no

Gulvbelegget er altså Traffic-50 fra musum interiør, kjøpt hos fargerike. Det tok et døgn fra jeg bestilte til jeg fikk beskjed om at det var klart til henting. Sånt kan jeg like!

bilbane gulvbelegg fra musum-as.no

Lillebror er godt fornøyd med det «nye» rommet sitt, men ikke helt fornøyd med at bilene på interiørbildet hos musum ikke fulgte med. Skal man dømme etter haugen med biler i hjørnet på bildet, så har de så det holder.

Abelone

3 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

