Nyttårsforsetter

Starten av januar. «Alle» skal bli en ny og forbedret utgave av seg selv. Trene mer, spise mindre, slutte å røyke, bli mer organiserte… Det er lett å være engasjert, når det nytt år banker med blanke ark i kalenderen.

Nyttårsforsett er så belastet, jeg velger heller å kalle det mål. I år har jeg som mål å bli enda flinkere til å identifisere og eliminere energityver. Jeg har jobbet med det før, men de sniker seg stadig inn. Rot, enkelte personer, rutineoppgaver, uferdige hobbyprosjekter… Det er mye forskjellig som kan bli en energityv. Kan ikke garantere at ikke det dukker opp noen innlegg om det framover…

Forresten, i fjor hadde jeg som mål å lese mer. Ved opptelling nå, fant jeg ut at jeg har lest i alle fall 29 bøker det siste året. Fra å nesten ikke ha lest, så synes jeg det er bra. Synes likevel det er litt trist at de fleste bøkene jeg leser er på engelsk. Ja til lavere pris, bedre utvalg og støtte for norske bøker på Kindle nå!

stjælt fra whatwouldnemido.blogg.no

Har du noen nyttårsmål? Og hva er ditt beste tips for å holde dem?

Abelone

2 comments

    1. Ja, jeg har alltid vært glad i å lese, så jeg har savnet mine «venner» når jeg ikke har fått lest noe særlig. Det er fint å leve seg inn i en helt ny verden.

      En god kveld ønskes deg også, mormor!

      Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

