November

Kalenderen påstår at vi er kommet til november! Ja, godt ut i november faktisk.
20131108-113814.jpg

November er en fin måned. Litt sånn ventemåned egentlig. Det er visstnok bare lov til å glede seg til jul i skjul før første søndag i advent (som i år ikke er før 1.desember). Men måneden går nok fort likevel, for den er full av markeringer. Det er farsdag andre søndag i november (altså 10. i år). Oså er det blant annet fengslede forfatteres dag, internasjonal toleransedag, minnedag for ofre i trafikkulykker, internasjonal barnedag, dag for avskaffelse av vold mot kvinner og verdens kjøpefrie dag. Har til og med oppdaget at det finnes en dag som heter «Verdens fjernsynsdag». Den gleder jeg meg til, for da kan man vel se TV hele dagen?

20131108-115023.jpgOg om du lurer på hvor jeg har holdt hus i det siste, så er kanskje dette svar godt nok? Jeg har hørt at etter en god sommer blir det mindre sykdom. Sommeren og høsten har vært bra, det samme kan ikke sies om meg. Heldigvis holder Kindle’n meg med selskap.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

