Klokkehumor på leken lørdag

20131024-113354.jpg
Jeg hadde tenkt å kalle dette bildet «prøver å få tida til å gå». Men jeg har ikke noe problem med å få tida til å gå akkurat. Skulle gjerne hatt noen flere timer i døgnet. Så kanskje det heller kan hete «tiden går» og være et symbol på at det snart er på tide å stille klokker igjen. Jeg har skrevet både om vintertid og sommertid før, så jeg skal ikke kjede dere med det enda en gang. Skjønt, akkurat denne helga blir det kanskje ikke så ille. Vi skal nemlig i bryllup, og da betyr vel denne stillingen av klokke at vi kan sove en time lenger på søndag (vi får nå se. Typisk at jeg ikke klarer å sove lenge når jeg har muligheten). Mandag derimot regner jeg med at dagen begynner i 5-tida…

20131024-113410.jpg
Istedenfor å kalle dette bildet «killing time», så kan det få illustrere hvor glad jeg er i å stille klokka to ganger i året.
Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

