Rosa fokus

Fabelaktige Maia har rosa fokus i oktober. Hun utfordrer oss til å lage en rosa collage. Selvsagt kunne jeg ha vist fram de rosa produktene jeg har kjøpt den siste måneden. Men å surfe litt er mye morsommere. Og se bare hva jeg fant: masse rosa gadgets! Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten disse produktene :-p

rosa-fokus

  • Først og fremst, rosa datamaskin! En must-have!
  • Og den rosa bilen er egentlig en mus. Tror gutta mine hadde elsket den.
  • Skal man høre på musikk eller radio, så kan man gjøre det i rosa stil.
  • Man kan sette farge på en grå hverdag med rosa ladekabler. Denne er tre-i-en, og det kan være kjekt for rotehoder som meg.
  • Dersom du hadde sett en del av tastaturene jeg har sett i mitt yrke, da ville du også ønsket deg ditt eget rosa tastatur! Sammenrullbart til og med. Det kan være kjekt når man skal ut på tur med det.
  • Rosa usb-penn for de som ikke har gått over til dropbox (får vurdere det når logoen blir rosa).
  • Og en usbhub for å koble alle disse tingene til maskina.
  • Og for de som har kokebokapp, så kan kanksje et iPadstativ være tingen?
  • Den kombinerte stylus og penn har jeg i sølv selv, og jeg bruker den mye. Så strengt tatt trenger jeg ikke en rosa i tillegg. Den den var fiiiiiiiiin da.

Har du kjøpt noe rosa i oktober?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

