Høst

20131007-202717.jpgFor en stund siden tenkte jeg at jeg hadde lyst på eplekake. Istedenfor la jeg meg syk. Nå er formen endelig stigende igjen. Så i går kveld bakte jeg både brød, polarbrød og den saftige eplekaka mi. Er ikke så aller verst med høst når man kan kose seg med eplekake og en god kopp te. For ikke snakke om den deilige lukta som er i huset etter at man har bakt.

Egentlig er det mange ting som er fint med høsten. Jeg har f.eks. funnet fram strikketøyet igjen. Vi tenner levende lys og dessuten har jeg planer om et lammelår til helga. Og akkurat da, mens jeg tenker på alt det gode, er høststormer og regnvær langt bort fra tankene.

Hva synes du er det beste med høsten?

Abelone

2 comments

  1. Hausten er så mykje, norske epler, fårikål, levande lys, mørke kveldar, dundyne og ullteppe, ullgenser og skjerf, regn på ruta, den første forkjølelsen, julemarsipan i butikken, haustfargene…. Alle årstider, sin sjarm!

    Lik

  2. Fikk utrolig lyst på eplekake nå!! Det er noe jeg stort sett alltid baker på høsten, men til nå har det gått i glemmeboka, gitt! Tror jeg må prøve meg på det til helgen:-)

    Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

