Snart jul!

Dersom jeg har klart å telle riktig, så er det sånn cirka akkurat 95 dager igjen til jul. Enda har ikke julen kommet til butikkene. Men den som ønsker en rolig desember må jo begynne tidlig.

En stor endring når man får barn, er at man får veldig mye egenprodusert pynt. Om du ikke får nok fra barnehagen, så får du her 95 ideer (en til hver dag – adventskalender fra nå av!) til juleting barna kan lage! Jeg har selvsagt ikke rettigheter til disse bildene, og må nøye meg med lenker. Men jeg begynner sporenstreks å jobbe med saken!

Nisser:

 Juletre:

Juletrepynt / julekuler:

Snømenn:

 Bakst:

 Kranser:

 Annet:

Gleder du deg til jul? Eller begynner julemaset for tidlig?

Abelone

3 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

