Filmanbefaling

Siden jeg var så negativ til en film, så er det bare rett og rimelig at jeg kommer med noe jeg liker også. Må være litt balanse 🙂

Forrige uke skulle jeg, som jeg har nevnt noen ganger nå, sykle rallarvegen. På toget opp dit satt jeg og ei til oss til å se en film på iPad. Og vi lo så godt at de andre lurte på hva som skjedde og ble misunnelige og/eller klaget over lydnivået vårt. Filmen vi så var Friends with benefits.

En hodejeger overbeviser en potensiell rekrutt  til å akseptere en stilling i New York.De bestemmer seg for å holde følelsene utenfor og kun ha et fysisk forhold.

Forutsigbar? Å Jada! Full av klisjeer? Jepp. Men morsom. Så dersom du vil ha lett jenteunderholdning, så er ikke denne det verste du kan se.

Abelone

5 comments

  1. Herlig klisjeaktig er helt toppers noen ganger. Det er ikke for ingenting av «Love Actually» er så pop, en film jeg kan se omigjen og omigjen. Takk for tips. Mormor og de åtte ungene slipper jeg heldigvis å se, hadde nok vært en nedtur, ja.

    Lik

    1. Da jeg var yngre (som i skolealder) kunne jeg se samme film mange ganger. Vet ikke hvor mange ganger jeg så grease og speed. Nå skal det litt mer til at jeg ser den samme filmen flere ganger. Men det er godt med enkel underholdning innimellom. Kan ikke ta alt så alvorlig.

      Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

