Fabelaktig utfordring dag 5

20130910-203144.jpg

Hva skjuler veska i dag mon tro?

Finnes ikke noen måte å vri dette på. Innholdet i veska er innholdet i veska. Skjønt, jeg har i grunnen innhold i mange vesker. Er ikke alltid så flink til å tømme dem. Har prøvd med veskeorganisator, men det funket ikke for meg. Den passet ikke i sadelbacken. Og alt som ikke lå i veskeorganisatoren ble jo likevel liggende igjen.

I går tok lillebror og jeg en fridag. Vi reiste med tog til Hamar og møtte noen kjente der (i tillegg til at jeg fikk brukt et gavekort på fotpleie jeg fikk til bursdagen min – deilig!) Så veska bærer litt preg av det. (Nevnte jeg at jeg var dårlig til å rydde veska?)

20130910-203209.jpg

Innholdet utenfor.

Veska i denne sammenheng er en brun veske med plass til nesten alt. I den fant jeg i dag:

  •  iPad
  • kombinert penn og stylus til iPad
  • drikkeflaske til lillebror og meg
  • en halv pakke lefse som vi kjøpte på toget
  • og servietten den var pakket inn i
  • karius og baktus-bok
  • brannbil
  • elefant
  • en pusekatt
  • 2 pk papirlommetørkler
  •  lipsyl
  • lego
  • puslespill
  • en turistdings med kombinert penn og lommelykt som jeg kjøpte på Flåm i helga
  • solbriller
  • nøkler

Det var da faktisk ikke ille! Ingen brune bananer, ingen løse rosiner. Ikke en gang plaster (hvor et det blitt av plasteret mitt? Never leave home without it når du har små barn) eller våtservietter.

Hva er det rareste du har hatt i veska di?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

