Fabelaktig utfordring dag 4

Et bilde fra da jeg var liten sier oppgaven. Siden jeg var på sykkeltur i helga, hva er vel mer naturlig enn å vise et sykkelmotiv?

Et år. Eller muligens to? Kort rekkevidde og med datidens sykkelhjelm.
20130909-183815.jpg

Noen og tredve år senere på rallarvegen.
20130909-183830.jpg

Vrir hodet for å finne ut hvordan jeg kan lage en ny vri på oppgaven. Sykkelhjelm? Jeg har jo sterke meninger om det temaet. Men jeg har jo skrevet «litt» om det før. Et innlegg om rallarvegen kanskje? Hmmm… Det blir nok en lenger fortelling enn jeg har tid til i kveld. Snakke om elsykkelen jeg prøvde i Praha som fikk meg til å forandre mening om elsykler var noe for meg? Det fortjener også sitt helt eget innlegg. Tror jeg nøyer meg med å konkludere at sykkel passer bra uansett alder og fasong.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

