Fabelaktig utfordring dag 1

Fabelaktig gir en utfordring. Meg og utfordringer. Klarer jo ikke si nei til sånt… Og siden jeg tydeligvis har kommet inn i en bloggtørke, er det kanskje akkurat det som skal til for å f meg i gang igjen? For lysten er der. En del ideer også. Men det blir bare en haug halvferdige innlegg.

En del av temaene viste jeg i maiutfordringen. Men kanskje jeg klarer å vri det litt? Jeg får i alle fall vri hjernen i forsøket.

Dag 1 sier håndskriften. Den har jeg jo allerede vist. Men signaturen min har jeg ikke vist.

Tanker mens jeg signerer

Jeg kan ikke noe særlig om håndskriftsanalyse, og det er kanskje like greit. For hva ville vel ikke denne signaturen sagt om meg? OK, jeg må sjekke da 🙂

En jevn venstre skrå indikerer at jeg er komfortabel med  mitt eget selskap og tenker før jeg handler. Men det kan visst også være at jeg skjuler følelser eller hadde problemer tidligere i livet. At bokstaver i ord er koblet tyder visstnok på sterk intuisjon, nytenking, impulsivitet og kreativitet. Men grunnlinje som går oppover gjør meg aktivt, munter og  håpefull. At etternavnet ikke kan lese tyder visst på at jeg skjuler meg eventuelt at jeg ikke liker navnet. Men en leselig signatur ville vist at jeg var selvsikker, grei, optimistisk, sosialt avslappet, naturlig vennlig og troverdig. Kanskje jeg burde øve mer på signaturen min…?

Abelone

Ikke helt tilfeldig valgt signatur her…

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

