Leken lørdag

Noe ikke så mange vet om meg: jeg elsker følelsen av ny start om høsten. Skolestart er mer ny begynnelse enn nyttårsaften for meg. Det stammer fra den gang jeg hadde skoledagbok. Da satte jeg med ned med nye fargepenner og skrev inn bursdager, avtaler og terminlister med fargekoder. Riktignok ble jeg som regel lei før jeg var ferdig, men følelsen da jeg satte meg ned var der likevel. Nå har jeg ikke lenger ny kalender eller nye penner om høsten. Men en ny start er det fremdeles. Og i år mer enn de siste årene siden vi fikk skolegutt denne uka.

20130824-084304.jpgLiten gutt med stor sekk og stolte foreldre.

20130824-084313.jpgSkolestart. Skolen måtte i år velge om de ville flagge for første skoledag eller Mette-Marit. Sorry, deres kongelig høyhet, de valgte skolestart.

Abelone

2 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

