Mer trykk i ørene

Jeg skrev noen råd mot trykk i ørene for en stund siden.

Forleden handlet i en av mine favoritt butikker, handysize, og fikk med katalog hjem. Og der sto det om denne. 20130807-231913.jpg
Jeg kan ikke gå godt for at de virker, for jeg har ikke prøvd dem på meg eller barna, men dersom trykk et et problem, så er det kanskje ikke så dumt å prøve?

Jeg tror jeg ville følt meg litt rar på de dingsene i ørene, men sliter man med trykk er det kanskje greit. Og i alle fall hvis alternativet er en flytur med hylende barn.

Abelone

One comment

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

