Vitsen

Da jeg møtte mannen min hadde han et ark med lyspærevitser i innerlomma på dressen. Ok, det et mulig at vitsene kom noe senere i forbindelse med et toastmasteroppdrag. Men de ble i alle fall værende der. Veldig praktisk.

Nå er både dressen og vitsene forlengst kastet. Den eneste vitsen jeg husker nå er en turboprinsen har lært meg:
Elefanten og kamelen var bestevenner. En dag kranglet de. «Du har puppene på ryggen» sa elefanten. Da svarte kamelen: «Snakker du om, du som har tissen midt i trynet».

Forresten jeg kan en gåte også! Hva er tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre pluss tre?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

