Hvis jeg vant en million…?

Ville det ikke skjedd så mye. Jeg ville betalt ned topplånet, og neste års ferie ville være i boks. Muligens ville jeg også begynt å vurdere utskifting av bilen, men det ville ikke akkurat være noe hast. Men utover det ville det ikke skjedd særlig mye. Ingen jobb ville bli sagt opp, ingen luksusvaner ville bli etablert. Jeg liker å jobbe, jeg.

Nylig var det en som vant 216 millioner. Det er så mye penger at jeg klarer ikke å innbille meg det. Er det mulig å bruke opp det? Blir man lykkelig av det? Når har man nok penger? Jeg antar at man blir lei av å spise indrefilet hver dag, av å reise jorden rundt og av å kjøpe alt man ønsker seg. For det et litt sånn at det man jobber for og sparer til setter man mer pris på.

Jeg føler jeg vinner litt hver uke. Jeg spiller nemlig veldig sjelden Lotto. Det sparer meg for ca 3120 kr i året (Lotto og joker i 52 uker a 60 kr), renter ikke medberegnet. Da trenger jeg bare spare i 320 år, så har jeg min første million. :-p

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

