Favorittproduktet akkurat nå

20130527-204200.jpgJeg hadde litt lyst til å bare skrive iPhone/iPad, men det er ikke akkurat noen hemmelighet at jeg er glad i mine epleprodukter. Det er ikke særlig interessant for andre heller.

Men et annet produkt jeg har begynt å bruke og som jeg har blitt veldig glad i et «luftigere bakst» fra Idun. Den funker faktisk veldig bra. Brødene blir enda luftigere, og de hever seg raskere. Men jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk til produkter som ikke vil fortelle hva det er i dem. Etter litt googling fant jeg ut at det inneholder hvetemel, askorbinsyre og enzymer. Jeg er ikke kjemiker, så jeg skjønner ikke helt hva c-vitamin og katalysator gjør i deigen min, men jeg håper det et sunt!

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

