Nattbordet mitt

Jeg har skrevet om nattbordet mitt for lenge, lenge siden. Nå har jeg ikke lenger like mye oppå det, nå er det bare lampe og mobillader (må innrømme at jeg ble litt betenkt da jeg så om karseforsøket). Siden jeg skaffet vaskehjelp blir nattbordet nå måkt av minst annenhver uke. Men det hjelper kanskje ikke så mye når alt måkes ned i skuffen. Det går nesten ikke an å åpne skuffene lenger. Og nede i den har jeg lagret mye dårlig samvittighet. Ute av syne, ut av sinn. Det er snart på tide med en opprydding!

20130523-210335.jpg

Man kan ane at de er litt fullt i skuffene. Et hus trenger noen roteskuffer!

20130523-210345.jpg

En liten gave jeg kjøpte til ei niese, men som hun enda ikke har fått. Den har ligget der siden i høst.

20130523-210355.jpg

Det var en plan… Den skulle gjøres litt mer personlig til lillebror. Det var over 1 år siden…

20130523-215026.jpg

Noen leker til guttene som ligger og venter på riktig anledning. Turboprinsen har ønsket seg slikt lenge, men de har ligget der siden i høst en gang.

Og ellers er det bare rot og noen bilder som venter på å komme inn i album. Men en av tingene er det i alle fall enkelt å gjøre noe med; skal jammen sende den gaven til niesen min! Jeg vet jo hvor glad mine barn er i å få post, regner med at det samme gjelder der.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

