Bilde fra da jeg var liten

20130516-201416.jpg

Siden det er dagen etter nasjonaldagen passer det jo bra med et bilde fra feiringen da jeg var liten. Jeg er litt usikker på hvilket år bildet er tatt, men jeg tror jeg er 3 eller 4 år. Det ser ut til å være like bra vær den gangen som i år.

Det er i grunnen sånn jeg husker mine barndoms sommer – med strålende sol. Sommerværet var stabilt bra gjennom hele sommeren. Det var trolig ikke helt slik jeg husker det, men det er godværsdagene som har festet seg. Og det kan jo være en trøst når jeg synes det er dårlige somre, at guttene trolig kommer til å huske somrene som evigvarende og med fint vær.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

