Maiutfordringen dag 14: Dagens outfit

Maiutfordringen dag 14: Dagens outfit

You’re never fully dressed without a… computer!

Jeg jo dataingeniør, så det er klart at datamaskiner er viktig for meg. Du ser meg sjelden uten en eller annen dings i nærheten. I dag har jeg på meg en HP Compaq 2710p tabletpc. Den er ca 5 år gammel og jeg tester Windows 8 på den. Så hvis du synes jeg ser litt skeptisk ut på bildet, så er det fordi jeg er det. Jeg er enda ikke overbevist om at Windows 8 er veien å gå, i alle fall ikke med gammelt utstyr. Dette er forøvrig ikke en arbeidsstilling jeg anbefaler…

Utenom datamaskina er jeg kledd i mine trofaste jeans, en topp fra H&M og et halskjede jeg ikke husker hvor jeg kjøpte.

Og jeg kan herved konkludere at noen moteblogger blir jeg ikke med det første. Av ca 50 forsøk ble dette det eneste bildet som var mulig å vise fram.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

