Maiutfordringen dag 10: 10 ting å gjøre før jeg dør

Jeg har har hatt et innholdsrikt liv. Når jeg sier det slik høres det ut som om livet snart er slutt. Det håper jeg ikke, jeg er jo ikke fylt 35 år en gang. Men jeg har fulgt mange drømmer og oppnådd mye av det jeg har ønsket å gjøre. Jeg har overnattet på et slaveslott i Ghana, røyket et nyrullet sigar på Cuba, drukket vin fra en vingård i Spania, spist lundefugl på Island, drukket ettermiddagste i London og sett show på Broadway. Men en bucket list er ikke så dumt.

bucketlist

Ops, var visst 12 ting det. Når jeg først hadde kommet i gang var det ikke en gang vanskelig å finne fler. Og jeg som påsto jeg allerede hadde opplevd så mye… Jeg må slutte å skrive innledningen før jeg har skrevet resten av teksten!

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

