Maiutfordringen dag 9: favorittsmykker

En enkel oppgave i dag! Jeg elsker smykker og har massevis av dem. De fleste blir bare brukt en liten periode, men jeg har noen faste som jeg har på igjen og igjen.

20130509-171606.jpg

Dette smykket fikk jeg av mannen da turboprinsen ble født. Det har vært mye i bruk.

20130509-171902.jpg

Charmsarmbåndet mitt inneholder minner fra en del av mine reiser. Brukes periodevis, og nå er en slik periode. Vanligvis går jeg lei fordi det henger seg fast i alt mulig.

20130509-171613.jpg

Armbåndet fikk jeg da lillebror ble født, og avtrykkene er hånda til turboprinsen og foten til lillebror. De er store og klirrer lystig når jeg har det på, men henger seg ikke fast slik som charmsarmbåndet.

20130509-171637.jpg

Smykket til venstre er nok en gave fra mannen og er nok det smykket jeg bruker mest. Det passer liksom til alt det. Ravsmykket til høyre kjøpte jeg da jeg var i Riga.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

