Inspirasjon liksom?

Inspirasjonskalenderen min var ikke så veldig inspirerende i dag.
20130424-194102.jpg
Jeg tok meg en mental runde i huset. Det er mange steder jeg kunne tenke meg å gjøre noe, men ikke noe jeg gjøre. Heldigvis. Og mye av det som burde vært gjort er rydding. Som de to flytteeskene som står på gjesterommet. De har stått nesten uåpnet siden vi flyttet hit.

Vi nordmenn er glade i å pusse opp. Vi hadde også det som hobby i mange år. Men etter at vi fikk barn har vi ikke lenger like mye tid til den hobbyen. Da er det deilig da, at det rommet som jeg har ikke har noen «ville gjort» på er stua. Så kan jeg sitte godt i sofa’n og slappe av uten burde, skulle, måtte.

Sitter du og ser på hva som må gjøres?

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

