Verdens beste nonstop cookies

20130314-195620.jpg
Når jeg finner gode oppskrifter er jeg veldig redd for å miste dem. Dette er de best nonstop cookiene jeg har smakt. Faktisk så gode at turboprinsen syntes jeg skulle si opp jobben og heller være hjemme og bake slike for salg. Han og lillebror skulle selvfølgelig også være hjemme for å hjelpe meg.

Ingredienser:
125 gr margarin
3 dl sukker
2 egg
2 ts vaniljesukker
4,5 dl mel
1 dl kakao
1 ts bakepulver
1 klype salt
3 dl nonstop

20130314-195627.jpg
Bland smør, sukker, egg og vaniljesukker i en bolle. Rør sammen til en deig, gjerne med en mikser. Rør inn mel, kakao, bakepulver og salt.

Ta deig tilsvarende 1 stor ts, rull til kule og legg på bakepapirkledd plate. Trykk flate (ca halv cm tykke). Trykk fast nonstop.

Stekes på 175 grader i ca 10 minutter.

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

