Min januar

I kladden for 2013 skrev jeg:

Januar begynner brått med at jeg fjerner to føflekker og blir gående med sting. Ettersom lillebror fjernet mandler i desember har jeg mistet retten til å sutre. Ingen sympati å få. Men jeg fikk en god unnskyldning for å slippe å trene.

Det stemmer ganske bra. Skjønt jeg fikk litt sympati da såret sprakk, det satte seg noe i det og jeg i tillegg fikk sår etter tapen på kompressene. Litt sympati.

Jeg har også oppnådd tre mål jeg hadde for måneden:
* skitur med guttene – den første for lillebror
* lagt ut annonse med babyutstyret – og har blitt kvitt en del
* skaffet vaskehjelp – om en uke kommer jeg hjem til nyvasket hus.

Også har jeg skaffet ny sil til vasken. Det har bare irritert meg i ca 1/2 år. Med tanke på at den kostet 300 kroner var det ganske unødvendig irritasjon gitt. Procrastination på sitt beste.

20130130-190652.jpg
Ellers har januar vært preget at lysere ettermiddager, snø og mye moro sammen. Juletrefest og tulipaner, bursdagsfeiringer og brettspill.
Dessuten går jeg for tittelen «årets kuleste mamma». Turboprinsen har vært hos frisøren og fått laget rød hanekam og sikk-sakk mønster rundt ørene. Godt for mamma å se at han ble så kul at flere av de andre guttene i barnehagen også løp rundt med rødt hår i bursdagsselskap samme helg.

Abelone

2 comments

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

