Min november

For hver måned som går blir det litt travlere. Desember blir nok ikke noe unntak.

Highlights i november:
* to turer til Trondheim – tog uten barn er digg!
* bursdagsfeiring for mamma’n min – jentefest er gøy. Fairytail cupcakes kan forøvrig anbefales dersom man befinner seg i nærheten av Trondheim.
* julebord med jobben – stilig sko er ofte umulige å gå i.
* juleforberedelsene er i gang – har laget sikkert… to julekort.
* og bare litt snø enda (satte meg heldigvis ikke fast i grøfta).

20121202-194730.jpg

3 comments

  1. Noe mer heftig enn min november 🙂
    Pappa’n min kunne nok tenke seg et besøk av mamma’n din en gang. Kan bake eplekake til begge to jeg.
    Ha ei ordentlig koselig førjulstid 🙂

    Lik

    1. Skal gi beskjed. Hender hun er på de trakter. Hun har en plan om å vise turboprinsen hvor morfar vokste opp, så det blir nok en tur til berget til våren/sommeren.

      Lavkarbo på mamma min nå (gikk over da hun fikk diabetes), så vi må nok friste med en annen meny. Men med tilgangen til råvarer som er på løten, så burde det være lett.

      Lik

  2. Ikke noe problem 😉 Har Tagatesse, kokosmel og «slike ting» i skapet – og så går det an å lage vaniljekrem å ha ved siden av.. Advar mamma’n din om at blomsterbeddene ikke er så pene som det de pleide å være…

    Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

