Utålmodig

20121202-193938.jpg

Jojo er en kul bamse. Han er god og lodden, og han har fulgt turboprinsen gjennom tykt og tynt i fem år. Han er alltid klar for nye eventyr. Særlig dersom de inneholder kinaputter eller dynamitt.

Akkurat nå har han måtte vike litt plass for rockebamsen som ble laget i København. Så da guttene skulle på ferie fikk han bli igjen sammen med meg.
20121202-193918.jpg

20121202-193928.jpg

Og akkurat nå venter han utålmodig på at turboprinsen skal komme hjem igjen. «Joda, han kommer nok snart», sier jeg. «Flyet er bare litt forsinket». «Jeg er så spent på hva han synes om rommet vi har pusset opp!» Vi? Jojo er som sagt en kul bamse. Jeg velger å overse at jeg har gjort jobben mens han har vært mest opptatt av å prøve rockebamsen sine solbriller. Ja, også forslått å bruke dynamitt hver gang noe har vært vanskelig. Jeg er ikke overbevist om at å åpne malingspann med dynamitt er en god ide! Det er mulig at det går raskere å male sånn, men resultatet er jeg i tvil om.

I alle fall er «vi» ferdige med å pusse opp rommet, og vi er fornøyd med resultatet. Nå er vi bare veldig spente på om guttene blir fornøyd med rommet sitt. Håper flyet kommer snart!

7 comments

    1. Omtrent det samme sa barna da de kom hjem. Så ut omtrent som de i ekstrem oppussing. Det gjorde timene med oppussing verdt det. 😀

      Tapeten var faktisk overraskende lett å sette opp. Er noen striper av plater under som burde vært sparket, men det hoppet jeg over. Den skal jo angivelig bare være der noen år…

      Lik

    1. Flere bamser som liker dynamitt altså. Har ikke fått med meg den episoden. Trolig like greit, for jeg blir stresset av Mr Bean (og James Bond. Kassakø på IKEA stresset meg ikke, men de to der…)

      Guttene var uansett ekstatiske i går kveld, så timene var vel verdt det!

      Lik

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

