Statusrapport dag 4

20121130-110749.jpg

Oi… Var kanskje ikke der jeg skulle male…

Guttene har dratt på ferie sammen med pappa’n sin hjem til hans familie. De skal være borte en hel uke. Jeg har knapt vært borte fra dem så lenge før, og i alle fall ikke alene hjemme. Men tidsoptimisten kaostrollet har selvsagt fylt opp dagene.

Antall videosamtaler med guttene: 3
Antall punkter på to-do-lista: 19
Antall punkter ikke gjort: 10
Antall punkter ikke gjort som inneholder ordet «rydd»: 9
Antall julegaver handlet: 0
Antall jentekvelder: 3
Antall dager laget middag: 0
Antall blogginnlegg skrevet: 0
Antall strøk med maling i taket: 3
Antall «&%¤#!!!» når jeg søler maling på steder det ikke skulle vært: 1347
Troen på at jeg blir ferdig før de kommer tilbake: dalende

Abelone

Meninger? Jeg blir glad for kommentarer!

